کاربر گرامی؛
همه سفارشهای شما از راگا سنتر فرصت 7 روزه بازگشت را دارند. شما میتوانید کالاهای خریداریشده از راگا سنتر را طبق رویههای بازگرداندن کالا به شرح دلایل زیر، مرجوع کنید:
مشخصات ذکر شده برای هر محصول در سایت راگا سنتر با مشخصات واقعی آن همخوانی نداشته باشد. (عودت بدون هرگونه شرایط و کسر هر نوع مبلغ)
در صورت ادعای راگا سنتر به اصل و اورجینال بودن محصول، محصول اصل نباشد. (عودت بدون هرگونه شرایط و کسر هر نوع مبلغ)
در صورت داشتن گارانتی، ضمانتنامه محصول معتبر نباشد و یا تقلبی باشد. (عودت بدون هرگونه شرایط و کسر هر نوع مبلغ)
کالای خریداری شده از مجموعه راگا سنتر، نو نبوده و یا ایرادی داشته باشد (علیرغم آکبند بودن) یا متعلقات آن، کم و کاستی داشته باشد که ماهیت پک محصول نباشد. (عودت بدون کسر هر نوع مبلغ - دارای شرایط ذیل)
** اجناس دارای گارانتی که آکبند بوده و یا دارای پلمب شرکتی هستند قاعدتا راگا سنتر دخل و تصرفی در آنها نداشته، میبایست برای شرکت گارانتی کننده ارسال شوند و شرکت گارانتی کننده، پاسخگو بوده و راگا سنتر نیز پیگیر و حامی شما در روند ارائه خدمات شرکت گارانتیکننده به شما خواهد بود.
** برای برخی موارد مثل وجود پیکسل سوخته در صفحه نمایش (که قابل دیدن باشد یا نباشد)، راگا سنتر مطابق قوانین شرکت تولیدکننده کالا و یا گارانتیکنندهی آن کالا عمل خواهد کرد.
چنانچه بعد از ثبت سفارش، از خریدتان پشیمان شدید: (عودت ممکن است با کسر مبلغ حمل باشد - دارای شرایط ذیل)
** قبل از ارسال کالا: می بایست قبل از آنکه کالا توسط راگا سنتر برای شما ارسال شود، به واحد پشتیبانی با شماره تلفن 33123477-021 اطلاع دهید تا کالا ارسال نشود.
** بعد از ارسال کالا: چنانچه بعد از رسیدن کالا به دستتان، قبل از بازکردن جعبه کالا از خریدتان پشیمان شدید و خواستار عودت آن باشید، بلافاصله پس از دریافت کالا می بایست به واحد پشتیبانی راگا سنتر اطلاع دهید. فقط کالاهایی قابل بازگشت هستند که بستهبندی آنها باز نشده باشد و هیچگونه نوشته و برچسبی نیز روی بستهبندی درج نکرده باشید.
** نکات قابل توجه: هزینههای ارسال اولیه کالا برای خریدار و همچنین هزینهی عودت توسط خریدار، به عهدهی خریدار خواهد بود.
** برخی کالاها به دلیل شرایط خاصی که دارند (مثل ثبت به نام خریدار در شرکتهای مادر و یا ثبت در سیستمها و سایتهای شرکتهای تولیدکننده به نام خریدار) و امکان عودت حتی در صورت آکبند بودن و استفاده نشدن را ندارند.
امکان عودت وجه تنها به حسابی که از آن حساب کالا خریداری شده است وجود دارد و راگا سنتر از واریز وجه به حساب شخص دیگر یا شماره حساب دیگر معذور است.
تبصره: کالاهایی که به دلیل عدم استفاده صحیح کاربر آسیب (ظاهری یا فنی) میبینند، شامل رویههای مرجوعی راگا سنتر نمیشوند. همچنین هرگونه نوسانات برقی که منجر به آسیب به دستگاه شود شامل پوشش گارانتی هفت روزه نمی شود.
در صورت وجود مغایرت در مشخصات فنی و ظاهری:
در ابتدا لازم به ذکر است در صورت بروز هرگونه مغایرت مربوط به مشخصات فنی و ظاهری مشتریان محترم جهت دریافت سرویس و خدمات ملزم به نگهداری جعبه کالای خریداری شده (به همراه تمامی مشتقات موجود) می باشند.
** مشتریان ملزم به اطلاع رسانی هر گونه مغایرت حداکثر طی 24 ساعت پس از دریافت کالا، می باشند.
** در صورتی که مغایرت در کالای خریداری شده ظاهری بوده و بدون استفاده از کالا قابل مشاهده باشد، مانند رنگ یا اطلاعات ثبت شده بر روی جعبه، مشتریان نباید از محصول استفاده کرده و ملزم به بازگرداندن کالا به شکل اولیه می باشند.
** اگر تشخیص مغایرت بدون باز کردن بسته بندی ممکن باشد، خریدار نباید بسته بندی اولیه محصول را باز کند و کالا بایستی با بسته بندی اصلی بازگشت داده شود.
** اگر امکان تشخیص مغایرت تنها با باز کردن بسته بندی وجود داشته باشد، ضروریست جعبه اصلی محصول نگهداری شده و از دور ریختن آن جداً خودداری شود.
** این سرویس برای محصولاتی قابل استفاده خواهد بود که کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود به راگا سنتر بازگشت داده شود. درج هر گونه نوشته، آدرس، خط خوردگی، پاره شدن جعبه یا برچسب زدن، باعث از بین رفتن ضمانت بازگشت کالا خواهد شد.
** تصاویر درج شده در صفحه محصول جهت اطلاع و کمک به خریداران است و ممکن است در جزییات با کالای اصلی تفاوت هایی داشته باشد. بنابراین به استناد تصاویر نمی توان اعلام مغایرت نمود. ملاک وجود مغایرت در مشخصات محصول، مشخصات فنی درج شده می باشد.
برای گزارش ایراد ظاهری کالای خریداریشده، حتما باید تا ۲۴ساعت پس از دریافت کالا اقدام کنید و پس از این بازه، امکان ارسال درخواست مرجوعی وجود ندارد. ایراد ظاهری میتواند شامل مشکلاتی مثل خط و خش، شکستگی و ... باشد.
تبصره: کالاهایی که به دلیل عدم استفاده صحیح کاربر آسیب (ظاهری یا فنی) میبینند، شامل رویههای مرجوعی راگا سنتر نمیشوند.
در صورت انصراف مشتری از خرید:
انصراف از خرید و درخواست مرجوعی شامل کالایی می شود که باز نشده باشد، هر گونه دخل و تصرف، باز کردن بسته بندی اولیه، پلمپ، برچسب ها و حتی نایلون وکیوم و شیرینک، امکان بازگرداندن کالا را از بین خواهد برد، حتی اگر از آن استفاده نشده باشد.
حق بازگرداندن کالا طبق شرایط صرفا متعلق به مشتری یا همان مصرف کننده است. سفارش یک کالا به تعداد و یا سفارشات متعدد، مغایر با هدف مصرف خریدار است و شامل حق استرداد نمی شود.
** اگر مشتری پس از دریافت کالا از خرید خود منصرف شود، بایستی حداکثر تا 7 روز، انصراف خود را به راگا سنتر اطلاع دهد.
** مشتریان محترم در صورت انصراف از خرید ملزم به بازگرداندن کالا بدون باز کردن جعبه کالای خریداری شده و اقلام همراه کالا به صورت کامل و بدون دخل و تصرف می باشند.
** در صورت وجود هدیه همراه کالای خریداری شده مشتریان ملزم به بازگرداندن کامل هدایا می باشند.
** در صورتی که کالای خریداری شده هنوز ارسال نشده باشد، بایستی مراتب انصراف خود را هر چه سریعتر به واحد پشتیبانی راگا سنتر اطلاع دهید.
** در صورت انصراف از خرید، تمامی هزینه حمل و نقل کالا بر عهده مشتری بوده و هزینه اعلام شده توسط شرکت های حمل و نقل، ملاک می باشد.
** برگرداندن کالا پس از تایید کارشناس راگا سنتر امکان پذیر خواهد بود.
تبصره: قابل توجه است که هرگونه تغییر در شرایط اولیه کالا، حتی در بسته بندی کالا امکان استفاده از این سرویس را از بین خواهد برد.
خسارت در حین حمل و نقل:
حمل کالاهای راگا سنتر توسط شرکت پست، تیپاکس و ارسال اکسپرس (ویژه راگا سنتر) انجام می شود. از مشتریان گرامی خواهشمند است حتما در زمان تحویل کالا در حضور نمایندگان شرکت های نامبرده، بسته ارسالی باز شود و پس از کنترل تعداد و مدل و انطباق با فاکتور خرید، رسید تحویل امضاء شود. بدیهی است موارد اعتراضی در زمان حضور نماینده حمل قابل پیگیری است و پس از تحویل کالا و دریافت رسید، مسئولیت به عهده مشتری گرامی است و فروشگاه راگا سنتر مسئول نمی باشد.
در صورت مشاهده کسری در زمان تحویل کالا، مامور پست بایستی وزن قید شده بر روی برچسب پستی و وزن واقعی مرسوله را تطابق داده و در صورت عدم تطابق، مشتری می تواند بعد از انجام صورتجلسه و اعلام موارد عنوان شده از دریافت بسته خودداری نماید. بدیهی است در صورت عدم انجام صورتجلسه و اعلام کسری وزن، راگا سنتر مسئولیتی در قبال مشکلات پیش آمده نخواهد داشت.
مفقود شدن پس از ارسال:
در صورتی که سفارش مشتریان پس از ارسال راگا سنتر ، به هر علتی در شرکت های حمل و نقل مفقود شود، راگا سنتر وظیفه دارد عین مبلغ فاکتور مشتری را به حساب ایشان استرداد نموده و نوسان های قیمت باعث کاهش و یا افزایش این مبلغ نمی شود.
مواردی که باعث از بین رفتن ضمانت 7 روزه سایت می گردد:
استفاده و نحوه نگهداری نادرست از محصول خریداری شده در مدت زمان حداکثر 7 روزه پس از خرید (سقوط، تماس با آب وسایر مایعات و گرد و غبار و ...).
هرگونه سرویس تعمیر و یا تغییر توسط افراد غیر مجاز.
خرابی بر اساس استفاده از لوازم جانبی غیر مجاز تایید نشده از سوی شرکت ارایه دهنده.