1– آیا برای خرید از راگا سنتر، حتما باید در سایت عضو باشم؟
2- آیا در تمام ساعات شبانه روز میتوانم سفارش خود را ثبت کنم؟
3- آیا میتوانم برای شخص دیگری از راگا سنتر خرید کنم و سفارش تحویل آن شخص شود؟
4- آیا میتوانم با حساب کاربری خودم، خرید کنم و فاکتور به نام شخص حقوقی یا شرکت صادر شود؟
5- از وضعیت سفارشی که ثبت کردهام، چگونه میتوانم مطلع شوم؟
6- آیا میتوانم کالاهایی که موجود نیستند را سفارش بدهم؟
7- میتوانم سفارشم را ابطال کنم یا تغییر بدهم؟
8- بعد از ثبت سفارش، برای اطمینان از پردازش آن باید با راگا سنتر تماس بگیرم؟
9- میتوانم سفارشم را تلفنی ثبت کنم؟
10- در صورتی که خرید من برای شخص دیگری باشد، آیا فاکتور فروش به همراه بسته برای تحویلگیرنده فرستاده خواهد شد؟